close

Sheryl Crow - I Shall Believe


Come to me now

現在快點到我的身邊來

And lay your hands over me

用你的雙手圍繞著我

Even if it's a lie

就算這一切都是假像

Say it will be alright

我只要你告訴我一切都會完好無事

And I shall believe

我應該要信任你的

I'm broken in two

我的心被拆成兩半

And I know you're on to me

但我知道你很熟悉我的一切

That I only come home

我只能回家

When I'm so all alone

當我感覺到如此孤單無依

But I do believe

但我仍深信

That not everything is gonna be the way

並不是每一件事都要照你所預期的進行

You think it ought to be

你覺得應該要這樣子做

It seems like every time I try to make it right

每一次我都試著去把事情做對

It all comes down on me

好像這都是我本來應該做的一樣

Please say honestly you won't give up on me

請誠實的告訴我你不會放棄我

And I shall believe

我應該要信任你的

And I shall believe

我應該要信任你的

Open the door

打開房門

And show me your face tonight

今晚讓我看看你的臉

I know it's true

我知道一切都是如此真實

No one heals me like you

沒有人可以像你能夠治癒我

And you hold the key

你就是我治癒傷痛的唯一的靈藥

Never again

絕對不會有下一次

would I turn away from you

我將不會對你感到厭煩

I'm so heavy tonight

今晚我感覺心情沉重

But your love is alright

但你的愛是那麼的美好

And I do believe

所以我深信不移

That not everything is gonna be the way

並不是每一件事都要照你所預期的進行

You think it ought to be

你覺得應該要這樣子做

It seems like every time I try to make it right

每一次我都試著去把事情做對

It all comes down on me

好像這都是我本來應該做的一樣

Please say honestly

You won't give up on me

請誠實的告訴我你不會放棄我

And I shall believe

我應該要信任你的

I shall believe

我應該要學會信任

And I shall believe

arrow
arrow
    全站熱搜

    angelaayu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()